27 martie 2012

ZorileStore.ro mi-a oferit gratuit o pereche de papuci!

Da, cei de la ZorileStore.ro s-au tinut de cuvant si mi-au trimis o pereche de papuci dupa ce am scris articolul acesta. Nu mai stati pe ganduri, comandati-va si voi o pereche de papuci gratuiti(doar daca sunteti blogger puteti participa la concurs)!
Din pacate aparatul MEU de fotografiat nu se afla in posesia MEA (Adina, auzi?) si nu pot sa le fac poze ca sa vedeti cum arata in realitate, asa ca am sa va arat pozele care sunt pe site cu perechea mea de papuci. Sunt identici cu acestia - bine, ma gandesc ca pozele au fost facute dupa ei, si nu invers :)
Sunt exact cum erau descrisi pe site, confectionati dintr-un material dur pe exterior si moale pe interior.  Tot de pe site-ul cu papuci am aflat ca sunt confectionati din materiale 100% reciclabile! Sunt minunati! Asa ca nu mai asteptati, inscrieti-va in concurs si prindeti si voi o pereche! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu