19 martie 2012

Cum sa ... salvam muzica de pe Youtube

De nenumarate ori am fost intrebat cum se poate download-a muzica de pe internet, iar acum ma vad nevoit sa fac un articol despre asta, ca sa invete si cei care nu stiu inca. Unde gasim muzica pe internet? Pe Youtube, cel mai mare site de profil din lume. Cum putem sa download-am muzica de acolo? Cu ajutorul unor programe instalate pe PC sau cu ajutorul unor site-uri care ofera acest serviciu gratuit pentru vizitatori. In acest tutorial va voi prezenta cum se poate download-a melodii de pe youtube in format *.mp3 cu ajutorul site-ul www.flvto.com care are, zic eu, cel mai facil serviciu de acest gen.

In primul rand, trebuie sa cautam pe youtube melodia pe care dorim sa o salvam pe hard-disk (eu unul nu am nici o melodie pe PC, in cel mai fericit caz, daca am melodii preferate, imi fac un playlist pe Youtube. Pur si simplu nu mai vad rostul sutelor de melodii salvate direct pe HDD - dar asta nu mai e problema mea, fiecare face ce vrea cu spatiul disponibil de pe hard-disk) si sa salvam link-ul paginii pe care e aceasta. Pentru cei care nu stiu, link-ul se afla in partea de sus a browser-ului si incepe cu http://youtube.com/watch... .

Odata salvat acest link(selectare, click dreapta, copy), intram pe adresa www.flvto.com unde 'lipim' (paste) link-ul pe care l-am salvat anterior in casuta alba disponibila, unde scrie 'Enter the link to the media'. Dupa ce am lipit link-ul, mai trebuie doar sa apasam pe butonul 'convert to mp3', iar site-ul se va ocupa de conversie pentru noi. Cand conversia ajunge la 100% apare butonul de download. Apasand acest buton, melodia in format mp3 va fi salvata la noi pe PC. Nu-i asa ca este simplu?

Atentie! Acesta este un tutorial doar in scop educativ, voi sa va salvati pe PC doar muzica pentru care ati platit drepturile de autor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu