25 februarie 2012

De ce suntem obositi ziua?

Am incetat sa mai beau cafea pe parcursul zilei (totusi, o cafea dimineata era binevenita) sperand sa pot dormi mai bine noaptea, pentru ca pe parcursul zilei urmatoare sa nu fiu obosit. Degeaba, din pacate acelasi lucru: puteam dormi si 8-10 ore ca dimineata ma trezeam tot obosit.
Dar in ultimele zile, cat am fost in concediu, desi dormeam foarte putin noaptea, eram mai odihnit pe parcursul zilei. Cum nu m-am uitat la televizor si am stat foarte putin pe laptop, am ajuns la concluzia ca nu cafeaua ma retinea de la somn, ci oboseala care le-o provoc ochilor in fiecare zi, stand in fata monitorului sau a televizorului toata ziua!
Solutia?
Pentru ca nu putem renunta prea usor la obiceiurile nesanatoase, ne cumparam videoproiector si proiectam imaginea pe blocul de vis-a-vis, sa nu mai fim atat de aproape de sticla. Astfel vom putea naviga pe internet sau ne vom putea uita la filme fara sa ne mai fie afectati ochii, iar noi nu vom mai fi atat de obositi zilnic :) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu